رفع مشکل دانلود در مرورگر مایکروسافت اج Microsoft Edge

پیشنهاد می‌شود از مرورگر کروم یا فایرفاکس برای دانلود نرم افزار حسابداری مهراد استفاده بفرمایید. اگر نرم افزار را توسط مرورگر مایکروسافت اج Microsoft Edge دانلود می‌کنید در صورت خطا در دانلود مراحل زیر را طی کنید.

اسمارت اسکرین SmartScreen یا بلو اسکرین در ویندوز 10 و 8

وقتی در ویندوز 8 یا 10 فایل اجرایی را از اینترنت دانلود میکنیم ممکن است با پیغام اسمارت اسکرین (SmartScreen) یا در اصلاح عمومی بلو اسکرین یا خطای صفحه آبی مواجه شوید. کار خیلی ساده است. کافی است مانند تصویر گزینه ها را انتخاب کنید.

 

مراحل نصب نرم افزار حسابداری مهراد

در این بخش مراحل نصب نرم افزار حسابداری آسان مهراد را می توانید مشاهده بفرمایید. مراحل نصب بسیار ساده است. پس از دانلود فایل نصب برنامه مانند تصویر مراحل را طی نمایید. نصب برنامه نیاز به هیچگونه تنظیماتی ندارد.

نحوه بروزرسانی نرم افزار حسابداری آسان مهراد

در این بخش نحوه بروزرسانی نرم افزار حسابداری آسان مهراد را می‌توانید مشاهده فرمایید.

آخرین بروزرسانی نرم افزار را می توانید از قسمت پایین سایت بخش "لینک های پرکاربرد" گزینه "دانلود سایر فایل های مورد نیاز" میتوانید این فایل را دانلود کنید.

 

بارکدخوان Barcode Scanner چیست؟

بارکد خوان یا بارکد اسکنر (Barcode Scanner) یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین تجهیزات یک فروشگاه مدرن است. امروزه اکثر فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای الزام به داشتن دستگاه بارکدخوان دارند. بارکد توسط این دستگاه اسکن می شود و اطلاعات کالا به سیستم صندوق فروشگاهی انتقال و سپس محاسبه انجام می شود.